محاسبه آنلاین چاپ دیجیتال و قیمت سفارش کتاب همراه با ارسال رایگان

این بخش در حال بروزرسانی میباشد، به زودی در خدمت شما خواهیم بود

محاسبه آنلاین چاپ دیجیتال

شما هم اکنون میتوانید محاسبه آنلاین چاپ دیجیتال کتاب خود را حساب کنید و سفارش خود را ثبت کنید، برای محاسبه قیمت چاپ دیجیتال کافیه فیلد های بالا را پر کرده و هزینه نهایی سفارش خود را به دست آورید.

بعد از محاسبه هزینه چاپ دیجیتال میتوانید وارد صفحه ” سفارش آنلاین چاپ کتاب ” شده و سفارش خود را نهایی کنید.

همچنین شما میتوانید وارد صفحه لیست قیمت چاپ دیجیتال شده و محاسبه قیمت چاپ دیجیتال را به صورت دستی با ماشین حساب به دست آورده، لیست قیمت چاپ دیجیتال به روز بوده و برای خاطرجمعی بیشتر میتوانید به صفحه ارتباط با ما وارد شده و قیمت لحظه ای چاپ دیجیتال را به دست آورده.

هدف از ورود به صفحه محاسبه آنلاین چاپ دیجیتال به دست آوردن هزینه نهایی چاپ کتاب بوده و برای اطلاعات بیشتر میتوانید به دانشنامه چاپ ایران فردا، به خصوص قیمت چاپ دیجیتال مراجعه نمایید.

محاسبه-آنلاین-چاپ-دیجیتال

محاسبه قیمت چاپ دیجیتال

محاسبه قیمت چاپ دیجیتال بسیار ساده بوده و فقط کافیست وابسته به قطع کتاب و تعداد صفحات و جلد کتاب جمع و تفریق های لازمه را انجام داده و محاسبه هزینه چاپ دیجیتال را بدست آورید. به همین خاطر ما فرایند محاسبه قیمت چاپ دیجیتال را به صورت اتوماتیک برای شما درست کرده ایم تا شما بتوانید به راحتی محاسبه آنلاین چاپ دیجیتال را داشته باشید.

محاسبه هزینه چاپ دیجیتال

در پایین به چند عوامل اصلی محاسبه هزینه چاپدیجیتال کتاب اشاره خواهیم کرد؛

تایین قیمت چاپ دیجیتال کتاب
تیراژ سفارش چاپ

قیمت چاپ دیجیتال کتاب وابسته به تعداد جلد کتاب متفاوت است، به این صورت که اگر تعداد جلد یا همان تیراژ چاپ شما بیش از 300 جلد باشد باید به وسیله دستگاه های چاپ افست کتاب شما چاپ شود و چاپ افست هزینه های بالایی وابسته به لیتوگرافی و زینک به سفارش شما اضافه میشود، ولی در صورت چاپ کتاب کمتر از 300 جلد میتوان با دستگاه های چاپ دیجیتال سفارش شمارا چاپ کرد.

نوع رنگ

نوع رنگ سفارش شما در چاپ دیجیتال شاید تاثیر خاصی نداشته باشد ولی در چاپ افست بسیار مهم میباشد، در تایین قیمت چاپ دیجیتال در صورتی که سفارش شما از متن های کم و رنگ های کمی استفاده شود میتوان با قیمت کمتری سفارش شما را چاپ کرد ولی از آنجایی که این تفاوت بسیار اندک میباشد اکثر چاپخونه ها این تفاوت قیمت را در نظر نمیگیرند.

 

صحافی مقوله مهمی در محاسبه آنلاین چاپ دیجیتال است، زیرا در صورت ثبت صحافی شومیز (جلد نرم) هزینه کمتری شامل قیمت نهایی سفارش شما خواهد شد و در صورت ثبت صحافی جلد سخت هم هزینه بیشتری نسبت به جلد نرم پرداخت خواهید کرد.

قطع کتاب هم مسئله مهمی در محاسبه هزینه چاپ دیجیتال دارد، به این صورت که قطع رحلی نسبت به قطع وزیری و قطع رقعی دوبرابر هزینه میبرد و قطع جیبی نصف قطع وزیری و رقعی هزینه میبرد.

تحویل فوری

سفارشات چاپ ایران فردا به صورت فوری میباشد، با سریع ترین شرکت پستی حال حاضر مرسولات تحویل فوری داده میشود.

به بالای صفحه بردن